חיפה יוצאת לבחירות

דוד קורצוייל No Comments on חיפה יוצאת לבחירות
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האחדות הנדירה בין כל הקהילות החרדיות בחיפה האדומה ממשיכה לבוא לידי ביטוי מעשי בשטח. השבוע התקיימה אסיפה של עסקני ומנהיגי הציבור החרדי בחיפה. אצל מנכ"ל מוסדות בעלזא בעיר.

את האסיפה פתח יו"ר המפלגה המאוחדת, מיכאל אלפר, שציין כי בשל מצבו של הגרח"ע נשקלה האפשרות לדחות את הפגישה אלא שבשל העובדה שגופי תורה רבים תלויים בהצלחתה של הרשימה המאוחדת, הוחלט לקיימה בכל זאת.

האסיפה החלה באמירת תהילים לרפואתו של הגרח"ע יוסף יאריך ה' ימיו ושנותיו בטוב ובנעימים, והשתתפו בה נציגי הרשימה המאוחדת: מיכאל (מיכי) אלפר; אריה בליטנטל; עודד שבזי; אהרון כהן; אריה זיסמן ומנדל פישר. לצדם נכחו במקום שורה של פעילי בחירות מובילים, אברכים ופעילי קירוב שעתידה הרוחני של העיר מטריד אותם.

על כולם בלט בנוכחותו הרה"ג פרץ מאייר שליט"א ממנהיגי הציבור הספרדי בעיר ומי שפועל ללא ליאות לחיזוק חומות הדת בחיפה. הגר"פ הבהיר כי הפעם לא מדובר בפוליטיקה כי אם במאבק על היהדות בעיר. האסיפה נמשכה שעה ארוכה ובסיומה החליטו הנאספים לצאת ל"מלחמה על עתיד הציבור החרדי בחיפה" הן בהיבט הרוחני והן בהיבט הגשמי.

מיכאל אלפר ואריה בליטנטל ציינו באסיפה את הגידול המתמיד במספר המשפחות החרדיות בעיר ואת החשיבות בהגדלת הייצוג החרדי במועצת העיר. הרב עודד שבזי והרב אהרון כהן ציינו מחד את אפליית ציבור שומרי המצוות ומאידך את ההתעוררות הרוחנית בקרב ציבור הצעירים בעיר. נציגי הקהילות החסידיות בעיר הביעו תקווה כי כל אחד מתושביה החרדיים של העיר יתגייס למערכה ויפעל בכל כוחו להכפיל את כוחה של הנציגות החרדית בעיר, דבר שיביא לידי ביטוי את האחדות הנדירה שהושגה בעיר שעה שכל הקהילות החרדיות רצות במפלגה אחת.

חשוב לציין שהבית היהודי בראשות שי בלומנטל מתמודדים למועצת העיר ברשימה נפרדת.

חיפה



0 תגובות